Idag är det varnat för väldigt höga temperaturer hos mig, man har pratat om att det kan bli upp till 38 grader varmt vilket känns helt overkligt. Just nu är det 34 grader och det påstås kännas som 37. Jag gick iväg för att handla hyfsat tidigt idag, ska göra en tomatpaj, har hittat ett nytt recept. Sen gick jag till biblioteket, jag brukar få sms när det är dags att lämna tillbaka böcker eller låna om men min pin-kod funkade inte trots att jag visste att det var rätt kod. Jag pratade med personalen som sa att biblioteket blivit hackade!? Men väl på plats kunde jag fixa ny pin-kod. Jag orkar inte läsa så mycket just nu, är så himla trött på kvällarna.
Tre veckor kvar att jobba innan semester, känns oändligt långt, men man får försöka njuta av sommaren. Jag gillar ju värme men just nu är det kanske lite väl höga temperaturer. Tack och lov har jag det hyfsat svalt i min lägenhet.