Sunday, July 15, 2007

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När mina barn kom hem.

Vad gjorde du klockan 8 imorse:
SOV.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satte mej framför datorn.

Det sista du sa högt:
Säkert något till katten.

Vad har du druckit idag?
Te, apelsinjuice, vatten, citrondricka, kaffe, rödvin.

Vad var det senaste du åt?
Två grova mackor med fetaost.

Vad var det senaste du köpte?
Mat på K-Marknad.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig nu?
Varmt.

Godaste glassmaken?
Vanilj.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske.

Sover du tungt?
Ja ganska.

Drömmer du mardrömmar?
Ibland.

Trivs du med ditt jobb?
Nja.

Favoritklädsel?
Oj vilken fråga, den skulle kunna ta oändligt lång tid att svara på. Just nu trivs jag i bekväma klänningar eftersom jag har semester och bara vill vara slapp.

Favorit låt just nu?
Tja... något med Ronnie James Dio kanske.

Vad ser du om du tittar till höger?
Fönster i dotterns rum.

Vad gör dig glad just nu?
Att det varit fint väder idag och att jag tvättat av trädäcket bak huset.

Vad ska du göra härnäst?
Kolla vem jag precis fick ett sms av. Det var från Eva.

Höger eller vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu?
Bra.

Favoritgodis?
Ljus choklad:
Marabous Dukat.
Mörk choklad:
Är inte förtjust i mörk choklad.
Lakrits:
Mjuk söt lakrikts.
Gele:
Bassetts vingummi.

Kläder just nu?
Småblommig klänning från Indiskan.

Sommarplaner?
Ja, har en vecka kvar av semestern. Imorgon måla trädäcket, kanske åka till Helsingör någon dag.

Hur många kuddar sover du med?
2 st.

Spelar du något instrument?
Ja, piano.

Morgon eller nattmänniska?
Inget av det... är trött både på morgonen och natten.

Vad är viktigst för dig?
Att mina barn mår bra.

Är du kittlig?
Ja.

Snarkar du?
Nej, tror inte det.

Stjärntecken?
Skorpion.

Äckligaste insekten?
Sniglar.

Stökigt eller välstädat?
Skulle önska att jag kunde skriva välstädat.

Längtar du mest efter nu?
Att få njuta av min sista semestervecka.

No comments: