Thursday, April 01, 2010


Kort dag idag, vi stängde 12.00. Går fortfarande i ett litet lyckorus, att jag verkligen tog hem budgivningen igår.
Hade en del ärenden på stan efter att jag slutat, köpte blommor, gav min egen hudterapeut en bukett tulpaner eftersom hon öppnat i ny lokal, köpte en bukett till mamma som jag var och hälsade på en kort stund. Körde vidare till pappas grav och satte en bukett gula rosor. Så ledsamt, en gammal klasskompis till mej har sin mamma begravd där min pappa också är begravd, nu ligger hennes storebror också begravd där, han dog bara 49 år gammal.
Ska plantera lite mini-penséer och en påsklilja i en kruka och sätta utanför dörren. Nu ska jag, vad jag vet, vara ledig i fyra hela dagar, har inte fått förfrågan att jobba i helgen, och jag behöver göra en hel del i huset inför att lämna det till försäljning.

No comments: