Monday, May 19, 2014

Tråkmåndag

Usch vilket dåligt humör jag varit på idag. Är så trött på Lund och jag avskyr att gå upp klockan fem på morgonen, speciellt när jag vaknat och inte kunnat somna om och bara haft en massa jobbiga ångestkänslor mitt i natten. Vad är det med mig? Okej, man kan inte vara på topp alltid, men sånt här humör vill jag verkligen inte ha. Jag hade inte sagt till någon på detta jobbet varför jag var ledig förra veckan utan jag sa idag när folk frågade att jag bara varit ledig och hemma. Och det skulle jag nog behöva, ha lite ledig tid och få lite miljöombyte. Jag känner mig sliten, trött och less på det mesta.

2 comments:

Åsa said...

Försök skriva ner vad som händer och vad som påverkar dig negativt.
Sen betar du igenom punkt för punkt och ser vad du själv kan påverka och vad du inte alls kan påverka.
Kram Åsa

ime said...

Tack för ditt tips. Bra med konkreta råd. Det känns bättre idag
Kramar