Friday, December 16, 2016

Fredag

Vi har lite svårt att få ihop datum att åka till Japan, jag och E. Påsklovet som var vår tanke har J:s företag kvartalsrapport och då kan han inte vara ledig. Eftersom E är lärare så är det lov man är hänvisad till. Sportlovet är det för kallt i Japan och sommaren är för varm. Ett alternativ är att vänta till nästa höst på höstlovet, men det känns så länge!! J har en vecka ledigt i maj, vet inte om jag ska åka ensam då, det hade varit väldigt roligt om E följt med men det viktigaste för mig är att få träffa J. Att åka dit när han har svårt för att vara ledig är inte roligt. Ja, vi får fundera lite till.
Ska ge mig av till jobbet snart, jag och T jobbade ihop igår och ska jobba ihop idag med. Jag gillar henne, trivs bra med henne. Vår chef är sjuk igen. Undrar hur det är fatt, hon är sjuk jätteofta.
Får försöka planera att hinna med lite på söndag när jag är ledig, inför julen. På måndag ska jag åka och klippa mig, då försvinner en stor del av dagen. Mitt kära Sölvesborg, är så mysigt att åka dit.

No comments: