Sunday, December 08, 2019

Söndag

Jag jobbade ju igårkväll så jag har fått kolla på Så mycket bättre på play ikväll. Har verkligen gillat denna säsongen. Magnus Carlsson är en stor favorit, Ebbot också. När jag var tonåring var Magnus Uggla en stor idol, jag älskade skivan Varför ska man ta livet av sig. Så kul att se honom nu, den evigt unge mannen.
Imorgon är jag ledig, har varit en jobbig helg, har jobbat över varje dag fre-lö-söndag. Det är ju ohållbart. Så mycket folk borta. Räknar ner nu, 8 arbetsdagar kvar tills min julledighet. Jag har lånat mycket böcker på biblioteket, förutom mitt Stockholmsbesök ska jag läsa mycket på min julledighet.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Jag har också gillat den här säsongen väldigt mycket. Ja, alla de andra jag har sett också men kanske hör den här sista till de bästa.
Du kommer att få en härlig julledighet med massor av kul och julmys :D
Kram

ime said...

Det som är så bra med Så mycket bättre är att man lär känna artisterna på ett annat sätt, många är väldigt sympatiska och enkla. Det är roligt att se.
Ja jag hoppas min julledighet blir bra, förra året blev jag tyvärr sjuk. Hoppas jag håller mig frisk i år.
Kram

znogge said...

Visst har det varit en mycket bra säsong.

Någon gång kan man jobba över men det kan inte bli en vana. Det blir för stressigt och är inte hållbart i längden. Skönt för dig att ha en julledighet att se fram emot. Då får du passa på att koppla av så mycket som möjligt.

Kram

ime said...

Nej det håller inte att jobba över för mycket. Det är samma personer som ständigt gnetar på och samma som är sjuka eller borta av någon anledning. Ska bli skönt att få lite sammanhängande ledighet.
Kram