Sunday, October 28, 2007


Hade lite kalas igår, bror med familj och E var här. Vi åt varmrökt lax och sen kladdkaka med kaffe. T hjälpte barnen att borra så dom kunde sätta upp lite nya grejor i sina rum. Av barnen fick jag rosor, 400 kr i presentkort hos guldsmed och så blev jag ju bjuden på restaurang kvällen innan. E hade kvällens mest spännade upptåg: Förutom rosor som jag också fick av henne är jag bjuden någonstans den 11/11... blir hämtad av henne för någon utflykt i lantlig miljö.... klädsel valfri, så jag antar att vi inte ska rida på islandshästar som var min första tanke.
Idag har jag gått upp en timme för tidigt... gjorde kaffe och satte på fyran för att kolla på söndagsmorgon... men barnprogrammen tog aldrig slut, då upptäckte jag att klockan bara var 8... hu vad tidigt en söndagmorgon.

No comments: