Sunday, March 22, 2009


Var och hälsade på på mitt jobb (mitt gamla alltså) i fredags. Jag var på ett läkarbesök på morgonen och hade kört bil dit, passade alltså på att kika in på tidningen efteråt. Jätteroligt att träffa alla, många kramar och jag satt med och fikade en stund. När jag sen åkte tåget hem på kvällen och Terese från Valjeviken ringde mej blev jag eld och lågor... eftersom alla lathundar var kvar på skolan började jag anteckna allt jag kom ihåg. När tåget stannade i lilla Sölvesborg klev jag glatt av.... och kom på att bilen stor kvar i Kristianstad. Jag hade GLÖMT att gå av och köra den hem. Någon som blev glad över det var lilla S som fick köra mej i väninnans E:s bil tillbaka till Kristianstad, så jag kunde ta bilen hem. Alltså... jag gör det inte precis lätt för mej själv, jag är ju redan sent hemma även om jag åker som jag ska, måste jag sen åka tillbaka tre mil och tre mil hem igen så är det egentligen bara till att gå och lägga sej direkt.... vad gör man för att förbättra minnet?????

No comments: