Sunday, March 14, 2010


Idag har det varit en härlig söndag. Jag, J och S gav oss av vid halv elva till Lund. Stannade först till vid hans lägenhet, han lämnade lite grejor där, sen drog vi in till stan, parkerade bilen och letade upp lägenheten jag skulle titta på via hans iphone, det är en fantastisk manick det där. Lägenheten var jättecharmig, verkligen som att flyttas 100 år tillbaka i tiden när man hittade dit, och sånt gillar jag ju. Lite samma stil som jag har i mitt hus, fast detta var ännu äldre. Där var en massa människor och det ska vara en visning till, så den kommer säkert att gå upp i pris. Tyvärr. Sen åkte vi till IKEA och kollade lite, handlade lite smått och åt både middag och fikade där. Efter en kort mellanlandning i J:s lägenhet igen åkte vi hem jag och S.

No comments: