Thursday, July 01, 2010


Händelsrik dag idag. Var på banken i förmiddags, nu vill jag inte låna mer pengar, utan LÖSA mina lån istället, men var ju tvungen att låna till bilen. Sa till min bankman att jag hoppas vi träffas snart igen, men den gången för att skriva en husaffär. Tog en latte på Ritz innan jag åkte för att lämna tillbaka hyrbilen, E körde mej till Karlshamn. Köpte min bil, som såg lika fin ut idag som sist.... hoppas den fortsätter vara bra och se snygg ut. Jag och E åkte in till centrum och åt lunch och gick lite i Karlshamn. Sedan körde jag vidare till Ronneby, jag var dock lite för tidig, så jag satte mej och tog en glass vid ett jättegulligt ställe precis vid ån och vid Ronneby brunn, dom säljer inredning och kläder förutom att dom har ett café. Efter det var det dags att jobba. Fyra behandlingar, blev lite försenad idag. Fick sätta lite mer brynfärg på en kund för att det inte blev så mycket första gången, det var ju inte så farligt men sen blev jag ännu lite mer försenad på nästa kund för sängen krånglade, jag fick inte den riktigt att fungera så H från receptionen fick hjälpa mej. Nästa kund var en lerinpackning och då fick jag byta rum och var ännu lite mera sen... men snälla M hjälpte mej att förbereda och till min sista behandling var jag ikapp igen tidsmässigt.

No comments: