Thursday, March 24, 2016

Torsdag

Nu är det påsk minsann, ska jobba både idag, fredag och påskafton. S och K kommer ner, dom hinner med ett besök hos mig på påskdagen, en lunch för att sen köra upp till Stockholm igen.
Jobbade första dagen med B igår efter hennes semester. Det bästa är att vara trevlig och glad. Men jag är så förundrad. Vi hade en kampanj förra helgen som gick jättebra, jag jobbade tre av de fyra dagar som den pågick. S hade fått fylla i en utvärdering av hur det gick och där ser jag vad hon skrivit, att kampanjen gått dåligt och att vi inte sålt mer än normalt. Jag fattar ingenting!! Hur kan man efter ca tre månader hos oss göra en utvärdering? Och dessutom tycka att det gått dåligt när vi faktiskt sålde jättebra. Om B lyssnar på den utvärderingen och för det vidare är det ju inte klokt. MEN, jag har lärt mig att inte ifrågasätta. Men jag kan ju inte säga att jag trivs med det här. Tycker det är helt sjukt. Det här går liksom helt emot hur jag är som person. Och det är inte roligt.

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas verkligen det ordnar upp sig på ditt jobb!
En Glad Påsk önskar jag dig
Marie

ime said...

Tack detsamma snälla du :)