Friday, April 13, 2007


Idag har jag lyxat mej. Fick mitt efterlängtade presentkort igår efter säljtävlingarna vi haft första kvartalet. Gick till Ekbergs dam och provade igenom en massa plagg, fastnade till sist för en blus från Boss i somriga färger och en jeanskjol från Gant. Fanns en väska i samma tyg som blusen, den var hur fin som helst, men en tygväska för två tusen kändes inte helt ok. Så den skippade jag. Fick också en leverans från H&M idag som jag beställt, en vit omlottblus och ett par kakifärgade sommarbyxor i high water-modell. Dom två plaggen ihop kostade mindre än hälften av det ena plagget jag köpte på Ekbergs. Ganska otroligt. Men å andra sidan så betalade jag ju bara en liten del.
Dagens outfit: Stuprörsjeans från H&M, vit tunn tunika från H&M och svart väst från mq. Hade nya skor, köpte ett par ballerina fast med lite klack, men gud vad jag fick skav av dom...

No comments: