Friday, April 10, 2009


Då har nästan en dag gått av påskhelgen och vad har jag gjort? Sovit riktigt länge, lyckades somna om efter att jag kl 7 stapplat upp och släppt ut Zelda ur S:s rum... fattade inte vid den tiden på morgonen hur hon hamnat där?? S är ju inte hemma. Men fick förklaringen när J vaknade att han blivit så trött på henne att hon faktiskt blivit instängd där... hon löper nämligen och låter inte J vara ifred en sekund.
Senare städade jag, åkte iväg och slängde skräp och sen handlade jag, handlade för två dagar och det gick på nästan tusen kronor... herregud, jag som handlar så sällan nuförtiden (blir mest S som gör det eftersom jag så sällan är hemma) vad har hänt med matpriserna??? Sedan fixat lite med tvätt, hängde ut lite vårkläder på vädring. Ja... hann läsa några sidor om det som ska inspirera mej till att skriva mitt specialarbete, men sen lyckades ögonlocken falla ihop.... och jag sov en timme istället. Klockan är 19 nu och jag har inte gjort någon mat än... men kan ju vara uppe länge nu när jag är ledig.

No comments: