Sunday, April 12, 2009


Idag köpte jag en tv-bänk i ek, jag har fått J:s tv eftersom han köpt en ny. Åkte till den lokala möbelhandlaren och hittade fina tv-bänkar så jag slapp fara iväg ända till Ikea. Nästa gång ska jag betala för att få möbeln ihopmonterad för det knäcker nästan J och S när dom ska montera. Dom erbjuder sej själva för jag vet att jag inte klarar av det. Men varje gång glömmer dom hur extremt mycket jobb det är, det fattas alltid någon skruv och ritningarna stämmer aldrig. Men slutresultatet blev bra, fast vi fick möblera om hela vardagsrummet... TV:n passade nämligen inte att ha där den gamla var, det såg jättekonstigt ut, så vi fick ändra om allt och till sist blev det riktigt bra. Vi fick flytta tavlor också, men slutresultatet blev riktigt lyckat. Visar en bild som påminner om tapeten vi har, det är en tapet från engelska Sanderson.

No comments: