Saturday, June 06, 2009


Vid en titt ut i trädgården upptäckte jag att mina underbara gammeldags rosor blommar, dom är verkligen jättefina och doftar supergott. Har köpt en del blommor till som jag ska sätta i krukor till mitt trädäck på baksidan. Det har varit en gigantisk matmarknad i Malmö i veckan, jättemycket mat och godis och blommor, köpte tre stora pelargonior och en lavendel och idag har jag varit nere på Interflora och köpt lite mer blommor som jag ska ha till detta. Jag och S satt också lite på ritz uteservering och åt, då kom hennes kompis E:s familj förbi, och jag fick hälsa på hennes mamma, vi som skriver till varandra på facebook men som aldrig träffats, det var kul. Hon är så trevlig och peppar mej nu. Har själv pendlat till Malmö och pluggat på högskolan så hon vet vad jag går igenom. Nu försöker jag friska upp minnet lite inför miniexamen på tisdag, repetera ansiktsmassage med mycket mera. Emellanåt måste jag ta paus, som nu. J är hos kompis i Landskrona och S är på Sweden rock nu, så det är skönt att ha huset för sej själv, katterna sover mest. För jag kan lägga upp allt som jag vill, och äta när jag själv vill och ikväll ska jag försöka plugga lite längre.

No comments: