Monday, October 11, 2010


Katten på bilden är så lik min Svala, fast hon är inte röd, hon är mörkgrå.
Idag har jag varit hos Pia, min frisör. Alltid kul att komma till henne, innan dess tog jag en lunch på Ritz i Sölvesborg, alltid lika gott där. Efter frisörbesöket åkte jag på en undersökning på Karlshamns lasarett. Därefter till Claes Olssons i Kristianstad. Där har jag varit ett antal gånger, när jag kommer in där måste jag alltid ha hjälp, jag ser inte skogen för alla träd.... jag kan med andra ord inte urskilja nånting, kan inte hitta nånting av vad jag behöver. Personalen är hjälpsamma och trevliga, men det blir inte alltid rätt ändå. Har varit där flera gånger de senaste veckorna och ibland börjar andra kunder lägga sej i och hjälpa när dom hör vad jag undrar.
Ikväll har S kommit hit igen.

No comments: