Saturday, August 20, 2016

Lördag

Lördag, jobbar från 12 till 17. Ledig imorgon, nästa vecka jobbar jag sex dagar på sträck. När man jobbar med kläder bör man ha snygga kläder själv, det är inget krav att vi ska gå i butikens kläder men man känner ändå att det är bra att ha det på sig som vi säljer, sen har vi ju rabatt också. Ska köpa ett par nya jeans,en poncho hade jag tänkt och en blus. Jag handlar inte bara i vår butik, jag handlar en del på H&M också. Sen är jag glad för min fina parkas som jag köpte på mq i sommar på rea. Det är inte mycket jag handlar, jämför jag med de andra jag jobbar med så handlar dom mycket mer, men så lever dom inte ensamma heller utan har någon att dela alla utgifter med. Kläder är inte det mest primära att köpa, hyra och alla räkningar måste gå före och det jag sen lägger pengar på är väl hudvård. Eftersom jag är utbildad hudterapeut vet jag hur viktigt det är med att använda rätt produkter. Nej nu är det dags att gå in i duschen.

No comments: