Wednesday, August 10, 2016

Onsdag

Nu har jag jobbat tre dagar och det känns som semestern var för länge länge sen. Igår jobbade jag från öppning till stängning och hade så himla ont i fötterna på kvällen, känns att det var ett tag sen jag jobbade så länge. Idag hörde L av sig om jag ville ta en fika med henne så vi träffades när jag slutat, fina L som jag tycker så mycket om. Imorgon är jag ledig, så skönt det ska bli med sovmorgon. Vädret har blivit så kallt och blåsigt, nyss kom det värsta skyfallet också. Usch. Men det ska visst komma lite mer sommarvärme har det sagts.

2 comments:

znogge said...

Det går så otroligt snabbt att komma in i vardagen igen! På gott och på ont... efter en dag känns allt som vanligt igen!

Kram

ime said...

Ja, kanske tur det, man får längta till nästa semester helt enkelt!
Kram