Saturday, October 30, 2021

Lördag

 


Roligt med besök av J, han sov över och åkte hem till Lund i förmiddags. Jag har varit en sväng på stan, det var lite festligheter och mycket rabatter i butikerna, har inte sett så mycket folk på stan på länge. Jag gick inom Hälsa & helhet, ett spa som bytt lokal och hade lite invigning. Köpte en mascara och fick en goodiebag med massa hudprodukter, så roligt. Köpte också en gravdekoration som jag ska lägga vid graven till nästa helg. Säsongens första hyacint fick följa med hem också. Sen var jag och fixade naglarna som blev bruna idag. Skönt med extra lång helg.

6 comments:

znogge said...

Vilken bra och trevlig dag och så snygga naglarna blev. En mycket tilltalande färg. Diskret men sticker ändå ut lite. Ett bra val.

Trevlig lördagskväll!

ime said...

Tack! Det var en helt ny färg så den ville jag prova.
Tack och detsamma till dig!
Kram

ibod11 - Ingrid said...

Det är alltid välkommet med besök av barnen :D Vilken skön och bra dag du gav dig själv med diverse trevligheter att komma hem med. Naglaran blev väldigt snygga så jag förstår att du är nöjd.
Kram

ime said...

Ja visst är det trevligt med besök av barnen. Betydligt lättare nu när J bor i Lund ☺
Tack, jag gillade färgen på naglarna mycket!
Kram

Eva i Dalarna said...

Grattis på födelsedagen (i efterhand)!

ime said...

Tack Eva ☺