Sunday, July 15, 2007


J kom hem i natt, flyget var försenat och dom fick vänta i en och en halv timme på sitt bagage på Kastrup. Vet inte riktigt vad dom sysslar med på den flygplatsen, när vi åkte till London har jag aldrig sett maken till köer vid incheckningen. Av ca 10 incheckningsdiskar var TVÅ öppna...
Dom hade i alla fall haft det väldigt bra. Hade besökt Gibraltar, jag vet inte så mycket om den platsen, men J berättade att det var ett engelskt område. Där var dubbeldäckare och allt var typiskt engelskt. Han hade köpt presenter till mej och S, jag fick ett foto på honom på en liten tavla som det stod Gibraltar på och ett jättefint ljus. S fick kastanjetter.
Idag har det varit underbart sommarväder, sol och blå himmel. Jag har tvättat av trädäcket och kan kanske måla imorgon. Det är ju detta vädret jag längtat efter, det känner jag nu.

No comments: