Wednesday, February 27, 2008


Fick ett brev från skolan igår som jag sökt till till hösten. Det fanns möjlighet att börja redan nu i mars, om en och en halv vecka. Oj. Det var jag inte riktigt beredd på. Har ju en del saker att ta itu med nu i vår, typ försäljningen av mammas hus, J:s student. Men... tänk om jag nu inte kommer in i höst? Funderade lite fram och tillbaka, skickade ett sms till min chef som befinner sej i Malayisa på semester. Pratade i morse med min andre chef.... som var positiv men bara ville checka med han som befinner sej i Malaysia. Då såg jag plötsligt ett mail från den senaste chefen om att han inte beviljade tjänstledigt redan nu i mars. Nähä. Ja, det var kanske tur det. Vet inte. På ett vis hade det kanske känts bra att bara gett sej in i det hela med en gång.

No comments: