Saturday, February 02, 2008


Sol idag, kanske anledningen till att jag är på hyfsat bra humör. Vaknade tidigt, kom på att det var pappershämtning idag, det har jag missat nån gång tidigare så jag hade säkert 12 kassar fulla med tidningar. Fick masa mej upp och gå ut och ställa dom på framsidan av huset. Sen gjorde jag kaffe och åt frukost, läste tidningen och började städa. Eftersom jag var uppe så pass tidigt så hann jag ner på stan, tog lite kaffe och frallor på ett fik, gick sen till biblioteket och hämtade en bok jag beställt, Måns Ivarsson tredje bok om Ulf Lundell, har läst de andra två. Köpte en fin blomma på Interflora och en snygg sjal på mq, typ en palestina-sjal, i blått och vitt med några blommor på. Handlade mat och åkte sen hem, har strukit en massa kläder, och känner mej nöjd med mej själv.

No comments: