Saturday, March 08, 2008


Har inte kunnat släppa det här med mitt borttappade armband. Jag blir så ofta av med saker, vet inte vad det beror på. Tappar ofta smycken, nycklar och tanklock.... men det senaste beror nog på min tankspriddhet, att jag kör ifrån bensinpumpen utan att ha satt fast tanklocket. Men detta armband är nog det mest dyrbara jag blivit av med. Funderade på var jag var igår, förutom på jobbet och på tåget. Jag provade kläder på mq på lunchen, hämtade mat på kvällen, var på systemet osv. Ringde till mq i morse, dom hade inte hittat något, ringde till thairestaurangen jag hämtat mat på, ringde till systemet, ringde till hittegodsavdelningen när det gällde tåget. Döm om min förvåning, kl tre i eftermiddags ringde dom från mq och berättade att dom hittat det. Herregud vad glad jag blev. Jag ska gå dit på måndag och hämta det, betala hittelön och så ska jag gå till guldsmeden och försöka göra det säkrare.

No comments: