Saturday, May 24, 2008


Slutade efter lunch igår och har hunnit med galet mycket både igår och idag. Stannade på eko på vägen hem igår och köpte blommor, mest pelargonior men även lite lobelia och petunior. Började plantera i krukor igår, men innan dess var jag och S och lämnade gräsklipparen som mest ser ut som ett vrak, allting har rasat ihop, men den ska förhoppningsvis bli lagad. Var också i blomsteraffären här nere och köpte lite blommor till och jord. Sen handlade jag och S mat, hon ska ha liten bjudning ikväll, fem tjejkompisar kommer. Efter att jag lagat mat och planterat blommor igår kom Eva på ett glas vin. Idag har jag fortsatt, städat, tvättat, torkat golv, strykt kläder, handlat igen, planterat mera blommor och nu är jag TRÖTT och helt slut i kroppen. Får ont i ryggen av allt planterande. Så nu tänker jag inte göra mer idag. Har ätit och ska ta ett eller två glas vin ikväll. Känner mej nöjd men jag orkar inte hålla på hela helgen så här, här finns massor att göra men jag måste få ta det lugnt en dag och koppla av.

No comments: