Thursday, June 12, 2008


Måste berömma mej själv lite grann. Tycker jag har varit duktig som fixat allt till J:s student imorgon. Har precis gjort efterrätten. J har själv bestämt menyn, det blir lite bubbel när vi kommer hem hit från skolan. Sen varmrökt lax med nypotatis och romsås. Därefter chokladmousse och sen har jag beställt tårtan, en jättefint studentmösse-tårta. Till vinet Jacobs Creek, det supergoda australienska vinet. J har också provat sin studentkostym ikväll efter en del tjatande från min sida, jättesnygg svart kostym med byxor med smal vidd, ljusblå skjorta till. S har visat sej i sin klänning, en dröm i vitt, ganska kort, ballongvidd och stor svart rosett upptill, utan axelband. Själv ska jag ha min vita Odd molly-tunika med blått broderi och vita high water-byxor till. Har spikat upp banderollen ikväll med foto på J, han har inte upptäckt det än. Imorgon ska jag sätta upp ballonger. Hämta tårta och blommor. Ser faktiskt väldigt fram emot det här.

No comments: