Tuesday, September 02, 2008


Jag sitter och halvsover, ibland t o m helsover på tåget. Igår var det lite kaos när jag skulle åka hem. Tåget består av två set och jag sätter mej alltid i det som sen går vidare till Blekinge så jag slipper byta i Kristianstad. Problemet var bara att det blev nåt fel på det tågsetet så vi blev ombedda att alla gå över i det andra i Malmö innan tåget gick. Där var det förstås fullt så jag fick stå och många med mej. I Lund lyckades jag få en sittplats. Sen satt jag och halvsov så när vi var framme i Kristianstad trodde jag att dom lyckats koppla på ett annat tågset så jag gick av för att gå in i det andra, men jag hade väl drömt för när jag klev av tåget så fanns det bara det setet jag hade suttit i, så jag fick gå på samma tåg igen... på samma station. Undrar om nån såg mej och vad dom tänkte när jag klev av och på samma tåg...

No comments: