Sunday, September 14, 2008


Suck vilken dag. Gick ändå upp i tid, fick hämta hem J och en kompis till honom på förmiddagen. Sa en del saker till den kompisen som gjorde att J skämdes även om han sen sa att jag gjort helt rätt och att han själv aldrig vågat. Städat badrum och toalett och även hållt på med tvätt. Skulle framförallt pluggat, men trots att jag gjort det så mycket jag orkat och hunnit har jag massor kvar. Kemin har jag inte ens hunnit läsa in, inte dermatologin heller. På veckorna orkar jag inte, men blir kanske tvungen. Har också gjort klart mitt arbete om 80-talet. Å ringde, var ju tvungen att prata en stund med henne, det var ju kul men kändes som att jag egentligen inte hade tid. Har färgat bryn och fransar på C, en kompis till S. Så jag har ju hunnit en del även om jag borde pluggat mycket mera.

No comments: