Thursday, January 01, 2009


Hittade en bild på en chinchillaperser som är väldigt lik vår Svea som tyvärr dog för tre veckor sen. Har inte riktigt fattat det än.
Har varit en konstig dag idag. Blev väckt kl 9 av att J ringde och ville bli hämtad, han sov hos en kompis men där var några andra kompisar som snarkade så mycket så han inte kunnat sova. S kom hem vid 3-halv 4 i natt, så jag blev väckt ett par gånger, därför var jag väldigt trött när han ringde. Men snäll mamma som man är så åkte jag och hämtade honom, vilade en liten stund innan jag gjorde kaffe och åt frukost och tittade lite på morgon-tv. Pluggade lite, men upptäckte att jag var jättetrött. Båda katterna och båda barnen sov, så jag la mej lite i soffan och vaknade tio över ett. Därför blev den här dagen väldigt konstig. Har pluggat lite till. S och J har badat katterna och det var inte populärt. Nu ligger här två små blöta katter och tycker synd om sej själva. När Tilda badades satt Zelda utanför badrummet och jamade oroligt, hon hörde ju Tildas klagan. Lite roligt att hon undrade vad vi gjorde med hennes bästis.

No comments: