Tuesday, November 10, 2009


Följde med J hem till Lund igår, han kom in på eftermiddagen till mitt jobb, sen skulle han ta svininfluensa-vaccinering, det gick bra, sen drog vi ner till Lund efter lite mat i magen. Jag sov som en liten prinsessa i hans bäddsoffa, den var hur bekväm som helst och i morse var det bara att gå ner för hans trappor och in i dörren jämte och köpa nybakade frallor. Efter det åkte vi in till stan, jag köpte min efterlängtade Coco Mademoiselle-parfym. Sedan bar det av till IKEA på Svågertorp, världens näst största och världens modernaste och mest miljövänliga. Herregud vad stort det var. J fick lite småsaker, en badrumslampa, stekjärn, badhandduk bl a och jag köpte lite nya täcken och kuddar. Hem till Lund igen, handlade lite mat åt J så han klarar sej ett tag, och så passade han på att dammsuga lite, han har inte köpt någon själv ännu så han får låna min... och sen åkte jag hem. Skönt med en ledig dag, skönt att umgås lite med bara J men också skönt att komma hem till mina tre små sötnosar, den största sötnosen (den fjärde alltså) är på nåt öppet hus i skolan ikväll.

No comments: