Wednesday, November 18, 2009



När jag var i Stockholm senast köpte jag ett flätat mörkblått mocka-armband på NK från märket Lense-Andell, LA Sthlm heter det om man ska vara helt korrekt. Jag tycker det är jättefint, senare har jag kompletterat med ett par örhängen också därifrån. Dom köpte jag på iisa i Malmö. Har varit sugen på ett armband till fast i en annan färg, satt och surfade runt igår på nätet och hittade kyssjohanna.jetshop.se där man kunde beställa LA Sthlms-smycken. Skickade därför efter ett mörkrosa mockaarmband igår som damp ner i brevlådan idag. Tycker det här med internet-handel är helt fascinerande. Jag behöver inte vänta tills jag kommer till Stockholm nästa gång eller åka till Malmö i detta ärende utan jag kan sitta hemifrån och beställa vad jag vill ha via nätet.

No comments: