Thursday, June 02, 2011


Är drabbad av något idag som inte händer så ofta, nämligen ENERGI. Då gäller det att passa på. Så efter fönsterputsning och handlande så satte jag igång med att rengöra mina hyllor i badrummet och alla 17 parfymflaskor, som jag räknade till. Jag är en riktig parfymoman, dofter är nåt av det roligaste jag vet. Sen har jag två hyllor till, en med rengöring och ansiktsvatten och en med bodylotions, där står det just nu Viva la Juicy av Juicy Couture, Curve av Liz Claiborn och Chance av Calvin Klein.

2 comments:

Renée said...

Jag blir så avundsjuk när jag läser om dina parfymer... Själv är jag parfym-allergiker så jag har knappt inget som luktar... Dock har Dermoshop något som heter "hypo-parfym" och då har de tagit bort 26 av de mest allergiframkallade parfymerna, dessa hypo-parfymer tål jag! Luktar inte jättestarkt men det luktar och det är huvudsaken!

ime said...

Åh så trist, men va bra att det finns något som funkar!