Tuesday, August 26, 2014

Trött idag

My god vad trött jag varit idag. Kunde inte somna igårkväll, när jag väl gjorde det så vaknade jag flera gånger och sen insåg jag tjugo i fem att det inte var lönt att försöka somna om, så jag har verkligen fått kämpa för att hålla ögonen öppna idag. Jag hade sett fram emot att få träffa K på jobbet i Lund, hon har haft lång semester men nu visade det sig att hon hamnat på sjukhus. Hon har både brutit benet och handen, så konstigt. Det dröjer nog länge innan hon kommer tillbaka. Ikväll får jag lägga mig tidigt om jag ska orka gå upp imorgon. Det är så jobbigt med mina migränkänslor som jag haft så ofta på senaste tiden. Jag har också väldigt ont i nacken, undrar om min yrsel och huvudvärk har med det att göra. Det är i alla fall psykiskt jobbigt att känna av det här så ofta och äta ipren varannan dag typ.

No comments: