Saturday, October 17, 2015

Lördag

Igår jobbade jag för första gången sen jag kom hem. Känns ju lite vilset först när man varit ifrån ett tag och det har ju hänt en del. Vi har fått ny chef fast vi har inte träffat henne än, hon börjar nästa vecka. Hoppas detta blir bra nu och att hon stannar ett tag. T har berättat att det varit lite problem med nya tjejen, det är så svårt sånt här, man vill gärna att alla ska fatta lika snabbt men ibland är det lite upp till en själv, man måste anteckna och ha hjälp av det när man ska lära sig kvällsrutinerna t ex. Det händer ju att jag tittar på mina anteckningar fortfarande fast jag jobbat ett halvår, vissa saker gör man ju inte så ofta.
Nu känner jag att jag kommit lite mer in i rätt tidsomställning igen, jag har varit så himla trött på eftermiddagar och kväll och vaknat jättetidigt, men det känns bättre nu.
Det är så konstigt att titta på fotona från Japan, jag känner mig ledsen för det känns som det kanske blir mitt enda besök där och jag har ingen aning om när jag får träffa J nästa gång. Det är så känslosamt att titta på foton och skriva om det, hela tiden var så intensiv och bara försvann, massor av intryck och jag älskade verkligen varje sekund där.

No comments: