Thursday, June 14, 2007


Tänk att det kunde vara så roligt att putta på en boll.... premiär igår, hade aldrig hållt i en golfklubba förut. Vi hade egen pro, han började med att lära mej (dom andra kunde ju redan) hur man håller i en golfklubba... sen öva y-slag och så småningom l-slag. Jag blev barnsligt förtjust varje gång jag lyckades träffa bollen.... för jag hade inte haft några förhoppningar om det. Visserligen kom den inte alltid rakt och inte långt, men jag träffade den!!!! Sedan var det dags för ett par rundor på en korthålsbana, jag fick gå med min chef som har hc 4. Ojoj. Men det var kul. Jäkligt kul. Så roligt att jag faktiskt funderar på att försöka ta grönt kort. Visserligen har jag inte tiden men det var väldigt skönt, och jag tror det är en bra avkoppling. Jag tänkte i alla fall inte på något annat under hela tiden än att försöka träffa bollen.....

No comments: