Saturday, May 16, 2009


Känns rätt bra just nu, S står och fixar till en ostpaj vi ska äta ikväll och Tilda far omkring och jagar en mus, en oäkta alltså. Zelda är utpumpad av allt löpande och ligger och sover så hon kan plåga oss i natt. J är på fest.
Läste i min blogg från förra sommaren att jag trodde det var sista gången jag var i företagets lägenhet i Stockholm...?? Javisstja, jag trodde jag skulle fått avgångsvederlag och inte kunna utnyttja den mer. Det var ju för väl att jag inte fick avångsvederlag och jag planerar visst att utnyttja lägenheten där uppe igen. Även om jag skulle ro hudterapeut-historien i land, så kommer jag att återvända till mitt jobb, och försöka kombinera det med att jobba på nåt spa, i väntan på att fundera klart på var jag ska bo och jobba med. Och stockholms-lägenheten är redan inbokad en helg i september.

No comments: