Wednesday, May 20, 2009


Tro det eller ej - jag klarade anatomin. Väldig glädje och lättnad. För några timmar i alla fall... tills man inser att det bara är ett litet steg på vägen, dags att ge sej på att läsa till aromaprov, ekonomi och kerstin florian-provet. Men det är i alla fall väldigt skönt. Jag är ju inte den som håller mej till goda marginaler precis.... ett poäng över godkänt. Likadant på första anatomi-provet, då hade jag minsta möjliga marginal, precis godkänt. Fattar inte riktigt det, jag läser verkligen, men huvudsaken är att det är över för denna gången.
Jobbade maraton-dag i dag i salongen, började kl 9 och slutade halv nio på kvällen. Började med en epilering som faktiskt gick bra, fortsatte med färgning av fransar och bryn, sen eye-star, när man permanentböjer ögonfransar och även där färgning av fransar och bryn, sedan en herr-ansiktsbehandling, vaxning av halva ben för att avsluta med två helkroppsmassager och då kan jag säga att jag var mör i hela kroppen. Hela sju behandlingar totalt.

No comments: