Saturday, May 02, 2009


Min magnolia blommar för fullt.
Idag städade jag lite, sen gick jag och S ner på stan, hon skulle köpa en spegel i en jättefin inredningsbutik vi har här. Jag gick på mitt nästan varje-lördag-besök på Ritz medan S provade kläder på mq. Sen köpte jag en tunika på Schackmatt och så blev det en fin Mårbackapelargon och en ljusstake på Interflora. Hemma fixade jag lite med tvätt sen och har pluggat en del också, håller fortfarande på med anatomin.... suck. Måste snart skriva om det trots att jag försöker glömma det hela. J och S åkte till miljöstationen med allt skräp från gårdagens städande. Sen handlade S och ikväll har hon och jag gjort vegetarisk lasagne. Skön lördag, betyder så himla mycket att ha fått en extra dag ledigt. Imorgon blir det till att plugga igen.

No comments: