Friday, February 12, 2010


Precis så där är det att vara liten i dessa tider...
Igår var jag ute på äventyr igen, utan att berätta för mycket har jag till 90% bestämt mej för att tacka nej om jag skulle få erbjudandet. Det går helt enkelt inte, det är fel väg att gå att gå ner så mycket i lön, jag väntar på MITT tillfälle, för det är jag säker på att det kommer. Tills dess vill jag inte försämra min nuvarande situation. Tack G för kaffet igårkväll!
Idag bär det av till södra Skåne, ska dra ner till Lund först, lämna av lite grejor i J:s lägenhet, kanske gå lite i Lund eller tar jag tåget till Malmö direkt, gå lite i Malmö, ta en fika på espresso house och sen möta upp mina trevliga vänner L, I och Å vid tåget för att ta oss ut till D som vi ska hälsa på ikväll för första gången i Malmö. Ska bli jättekul. På kvällen tar vi tåget och jag går av i Lund och sover i J:s lägenhet, känns bättre att komma i säng i hyfsad tid, man vet aldrig när man är hemma annars med tanke på tågen nu, sen får jag gå upp hyfsat tidigt för att dra till Ronneby och jobba.... blir mycket bilåkande men det kommer att bli roligt idag.

No comments: