Tuesday, February 02, 2010


Stannade kvar i Kristianstad efter jobbet, gjorde några ärenden och åt sen på Duvanders. Därefter tittade jag på en lägenhet som är till salu och den var bara helt underbar. Jag sa till mäklaren att jag la mej på priset dom begär för den, men där var fullt av folk så någon större förhoppning om att få köpa den har jag inte. Vi får se vad som händer, jag kan inte ge mej in i någon budgivning, det är den för dyr för.
Fick ett roligt telefonsamtal idag, jag ska få jobba på Ronneby Brunn till helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blev jätteglad.
På jobbet har det varit jättemycket och imorgon ska vi få blixtvisit av chefer från Sydsvenskan, nya sparkrav. Gud vad trist det är.
Vädret jag körde hem i ikväll är nåt av det värsta jag varit med om, full snöstorm, stora drivor på vägen, rena turen att man inte fastnade.

No comments: