Tuesday, February 16, 2010


Var inte lika dramatisk morgon idag som igår, men lite saker hände... lilla Svala, min minsta katt, ska ju alltid vara med när jag äter frukost, jag sitter i soffan och har levande ljus tänt. Hon brukar nosa lite på avstånd på ljuset, men i morse lyckades hon vända sej om och hela hennes stora fina svans la sej liksom på ljuset, i någon sekund, sen drog hon blixtsnabbt undan den och stirrade på ljuset.... ja... hon brände svansen men fattade ingenting och sen luktade det bränt om henne.... kunde inte låta bli att skratta åt henne.
Dagen har varit seg, jag har varit så otroligt trött, vilket alla människor verkar vara just nu, kan inte februari bara ta slut och mars komma och snän smälta och våren komma snart???????
Ska jobba på lördag igen, dom ringde precis från spa:et. Visst är jag duktig?

No comments: