Tuesday, November 09, 2010


Har inte berättat så mycket om Tilda på de senaste inläggen, men hon äter ju också medicin och har piggnat på sej mycket, äter bra med mat, sover visserligen mycket men gör ändå framsteg, igår hoppade hon upp alldeles själv i en fåtölj för första gången på länge, så visst känner vi oss positiva inför hennes tillfrisknande. Pratade med djursjukhuset igår, har nämligen en återbesökstid på fredag, men jag vill ju inte köra eller åka ända till Helsingborg nu när jag själv inte är helt kurant, så vi enades om en telefontid istället nästa vecka och att vi sen förhoppningsvis kan gå till veterinär här i Kristianstad och att dom får alla papper från Helsingborg. Hade känts skönt.
Jag gör mina övningar, kan känna lite yrsel på morgonen men det ger sej rätt snabbt. Igår tog jag t o m en promenad, kändes skönt.

No comments: