Tuesday, November 09, 2010


Var en liten sväng på stan. Skulle köpa lite hårvårdsprodukter. Köpte en vit top på Esprit också och så lite mat med mej hem från italienaren, kycklinggryta närmare bestämt, som jag och S ska äta ikväll. Var på Borett också och tittade på lite adventsljusstakar. Hittade en som var snygg, men den var för dyr, där fanns några till som jag ska fundera lite på, det blev lite kronljus och ett rött ljus med datum på att tända i december. Ser fram emot att ha lite nytt julpynt, känns inte som grejorna från huset blir lika roliga här, men jag kan såklart inte köpa allt nytt. Det gick bra att gå på stan, gäller att ta det lugnt bara.
För övrigt läser jag rätt mycket, lite tufft att få dagarna att gå, men jag går ju inte upp särskilt tidigt och efter frukost, lite datatid så är det nästan lunch.

No comments: