Thursday, November 04, 2010


Har varit inlagd på sjukhus i drygt två dygn. Fick ett sånt här hemskt yrselanfall igen natten till tisdagen, jag stod inte ut utan fick uppsöka akuten, fick komma till öronkliniken på en massa undersökningar och det dom kan hitta eller tror det är, är en inflammation i balansnerven. Har fått kortison jag ska äta i ca en dryg vecka till, har också fått övningar jag ska göra för att kroppen ska lära sej att klara av yrseln. Usch ja. Bara att hoppas att det här går över och ALDRIG kommer tillbaka. Yrseln släpper ju efter ca ett halvt-1 dygn. Och då blir jag oftast helt bra, men nu vill jag inte ha tillbaka det fler gånger. Ligga på sjukhus är ju inte så kul men det kändes ju ändå tryggt på nåt sätt, att dom förhoppningsvis utreder detta. Nu är jag helt sjuskriven i nästan två veckor och sedan halvt i en vecka.

No comments: