Saturday, August 18, 2012


J fortsätter hosta så det låter som lungorna ska komma upp, S är också dålig. Det är någon mykoplasma som J har som en del klarar av själva och en del måste ha medicin för. Han kämpar på med sina otroligt stora kapslar. Själv ska jag jobba sista passet ikväll. Men lite ska jag väl hinna med innan dess, ska upp på stan, fixa till nåt att ta med mig och äta ikväll. Igår fick jag ett telsamtal från nya jobbet, han som är säljledare önskade mig välkommen på måndag och berättade samtidigt att han ska sluta. Oj vad mycket som händer där, hoppas det inte är något dåligt omen. Jag ska försöka gå in i det här med positiv inställning och göra mitt allra bästa.

2 comments:

Renée said...

Är det ni som har smittat mig? Vaknade med en hals som inte fick fram ett ljud... Tror jag bara är förkyld, någon mykoplasma vill jag inte ha :-)) Ha det gött och hoppas inte du blir smittad!!!

ime said...

Usch då, ja smittar det via datorn så kan det vara vi.... Hoppas du snart mår bättre och jag hoppas också jag slipper det hela!