Thursday, August 30, 2012


Vi hade väldig tur med vädret igår, dåligt väder både dagen före och efter men igår sken solen och det var ljuvligt varmt och skönt. Ringsjöstrand var en positiv upplevelse, fräscht och fint och låg underbart vackert. Vi bodde i små stugor som var jättefina och jag hade solnedgång som utsikt. Maten var förträfflig, fick hjort på kvällen och chokladmousse till efterrätt, unnade mig lite vin, hade kollat att det var ok ihop med medicinen jag äter nu. Kick-offen var som det brukar vara, jag deltog inte i lekarna, femkamp går inte riktigt ihop med mina hostattacker. Halva gänget fick paddla kanot dit vi skulle och andra halvan cykla och sen var det tävlingar. Blev en tidig kväll för mig, jag är inte återställd än, har ingen ork helt enkelt. Har varit supertrött hela dagen och är äntligen hemma.
Hämtade månadens Glossybox, var en hårspray, bare Minerals-puder, nån typ av lipgloss som inte föll mig i smaken, ett läppstift som verkade bättre och en liten bodylotion, får väl räknas som en ok månad.

No comments: