Thursday, January 04, 2018

Torsdag

Idag har jag varit och klippt mig. Imorgon är det dags att jobba igen och hela helgen. Det har varit lite tråkigt att vara ledig dessa dagarna, det är för många dagar i sträck utan att man har något speciellt att göra. Men jag har ju vilat lite eftersom jag inte känt mig på topp. Men det är alldeles för lite arbetstid och speciellt nu när extrajobbet försvunnit. Och ute är det bara mörkt och trist. Att vara ledig och att det är fint väder är ju en helt annan grej. Nu börjar jag längta till våren. Men det blir säkert någon omgång vinter först, för ännu kan man inte säga att det känts som vinter.

4 comments:

ibod11 said...

Så fint det blev :)
Ja, det är trist väder och man får roa sig bäst man kan. Men det verkar som om det ska bli bättre och därmed lite roligare :D
Kram

ime said...

Tack 😊
Jag har inte kollat så noga på hur vädret ska bli inom det närmaste men man önskar ju lite sol.
Kram

znogge said...

Så fint det blev! Vädret nu är inte roligt så visst längtar man efter soligare och ljusare dagar!¨

Kram

ime said...

Tack 😀 ja bara solen tittar fram så känns allt lättare!
Kram