Wednesday, December 26, 2018

God fortsättning

Min jul ställdes in, kan man säga. Jag blev sjuk i vinterkräksjuka natten till julafton. Så något direkt minne av julafton har jag inte. När det värsta gått över sov jag, fick feber också. Juldagen försvann också. Är ledig idag också men jag har inte kommit igång att äta så jag är sängliggande. Man har inga krafter efter nåt sånt här. Jag skulle varit hos E på julafton och idag skulle jag, lilla S och K och så Dante förstås åkt till E, men dom är där utan mig. Inget att göra något åt. Får antagligen vara hemma i morgon.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Jättetrist att det blev så och du ska veta att jag lider med dig. Något så hemskt i stället för att åka och träffa barn och barnbarn. Det är inte mycket att göra åt det men jag hoppas att ett nytt tillfälle att träffa dem kommer snart. Ta hand om dig själv nu och se till att du har fått tillbaka alla krafter innan du börjar jobba igen.
Kram

ime said...

Tack för medkänslan. Ja det känns inget vidare, min fyra dagars efterlängtade ledighet har tillbringats i sängen, ensam hemma. Kommer att vara hemma imorgon, känner mig inte redo att jobba.
Kram

znogge said...

Suck, säger jag bara, Jag som aldrig brukar springa på den....Men varför inte?

Krya på oss!

ime said...

Usch det blev samma sak för dig. Hoppas det går över snabbt. Jag känner mig återställd nu.
Kram