Saturday, September 02, 2023

Underbara sensommardagar

 Vilket ljuvligt väder, jag bara älskar sensommaren och det ser ut att bli fint hela kommande vecka. Bara tacka och ta emot. Jag har varit uppe på stan, fixat naglar som blev ceriserosa idag. Köpt lite hudvårdsprodukter, rengöring, toner, lipgloss, då fick jag flera produkter från Lancome på köpet, nämligen dag- och nattkräm, ögonkräm och serum. Var på biblioteket och lånade lite böcker, lämnade tillbaka två böcker som jag inte orkat ta mig igenom. Det händer inte ofta men är det svårlästa böcker som jag inte fastnar för lägger jag dom ifrån mig numera.

Idag ska jag kolla på Finnkampen, det är alltid roligt.

4 comments:

Ingrid said...

Du verkar ha haft en riktigt fin dag med aktiviteter som gör dig glad. Bra! Det kan du behöva :D Finnkampen är kul att titta på och tv:n står på hos mig just nu :D
Kram

znogge said...

Även här har vi haft en jättefin sensommardag med härliga temperaturer. En dag helt i min smak! I morgon ska det bli lite sämre men nu gläds jag åt en fin dag.

Vilken härlig och tilltalande lördag du fick. Mysiga aktiviteter och lite guldkant. Perfekt!

Kram och god kväll!

ime said...

Ingrid: jag blir ju på bra humör när det är så här fint väder!
Visst är det roligt att titta på Finnkampen.
Kram

ime said...

Znogge: varje dag med sol och värme nu är verkligen en bonus!
Ja en härlig skön lördag fick jag.
Kram och detsamma till dig!