Monday, December 25, 2006


Då har det mesta av julen passerat och ikväll kan jag pusta ut. Har haft, min visserligen lilla släkt, här idag, men det är ändå en massa jobb med all mat. Och jag är inte ett dugg förtjust i julmat själv. Nästa gång tror jag att jag ska bjuda på något annat, nu har jag typ 200 köttbullar över som jag måste äta upp. Diskmaskinen la mycket lägligt av igår. Kom ett felmeddelande på displayen som jag fick leta upp i instruktionsboken, det betydde att översvämningsreglaget nånting hade lösts ut, "kontakta service". Jaha, på julafton? Känns som dagens i-landsproblem, men det var en synnerligen dum dag det hände. Fick presentkort av J på Åhléns i julklapp, ska jag använda i Stockholm till helgen, gästhanddukar av Å, bricka av L, juldekorationer och tomte av A, en jättefin kudde med blekingesöm av S, som hon sytt själv, och två biljetter till Apassionata i Malmö den 24 mars. Vilken överraskning!! Ska bli jätteroligt. Själv gav jag henne ett armband, ny parfym, choklad och presentkort till navelpiercing, J fick rakskum och balm, choklad och pengar. Tror vi är rätt nöjda allihop.
Dagens outfit: Vit spetsblus från mq, svarta spetsleggings och svart kjol från mq.

No comments: