Friday, July 17, 2009


När vi körde till Kristianstad och gick av och strosade lite och S bestämde vart stegen skulle gå och vi sakta men säkert närmade oss...... bar b ko... rann det en liten tår ner för min kind.... tänk vad gulligt, hon överraskade mej med en helkväll på min absoluta favoritrestaurang och inte en billig sådan, stod för hela notan med jättegod mat, fläskfilé med stora pommes, jättegod sallad, kryddsmör, bearnaisesås och pannacotta till efterrätt. Hur gulligt var inte det??? Ja, har jag inte lyckats med nåt annat i livet har jag banne mej lyckats med mina barn. Det känns också som alla år man slitit och haft det tufft med att vara ensamförälder nu har betalat sej, det som alla sa men som man inte alltid kände mitt i allt det jobbiga, att det lönar sej att vara en närvarande förälder som faktiskt inte sätter något annat före barnen. DÅ... får man sin belöning, en dotter som visar sin kärlek genom att göra en sån här grej.

No comments: